מזמן לא כתבתי והנה השהות שלי באמריקה מתקרבת לסיומה.
כבר לימדתי את הסטודנטים את השיעור האחרון ובשבוע הבא יהיה המפגש המסכם שיחתום את סיומו של הסמסטר.
בחודש האחרון הספקתי להופיע בניו-הייבן, קונטיקט עם דגי זהב של ענבל פינטו ואבשלום פולק, ביקרתי בבולטימור, ראיתי הופעה של זקיר חוסיין בבית כנסת, נסעתי לניו-יורק להופעה של אנוצ’קה שנקר, בחירות, העברתי כמה סדנאות, עשיתי ויזה ליפן, בישלתי שלל בישולים וניסיתי לעמוד באתגר של ליצור וידאו אחד ביום.

עכשיו אני שוב בניו יורק מנסה להספיק עוד דברים שלא עשיתי. בתחילת השבוע נסעתי לאפ-סטייט בשביל לצפות בשלל צבעי השלכת. הצפנתי עד לשם רק בכדי לגלות שנזכרתי קצת מאוחר מדי ושהכל כבר כוסה בשלג. לא שזה גרע מהחוויה, לישראלית שכמותי המתרגשת מכל פיסת שלג שהיא רואה. העברתי את הבלק-פריידי בלי לרכוש דבר והיה די מהנה להסתובב ברחוב ולצפות בכל האנשים סוחבים ערמות של שקיות של קניות כשעלי אין שום דבר.
אז כמו שכתבתי בתחילת הפוסט כבר אין לי המון זמן לבלות באמריקה ובעשרה ימים שעוד נותרו לי אני הולכת להכין עוד שני סירטונים, לטוס לטורונטו ללמד שני שיעורים, לחזור לדי סי ולהשתתף בפנל בכנס ..והביתה..
מה הלאה?…
בינתיים כמה תמונות


הסטודנטים בהוורד


וכמובן הבישולים מהמטבח:
פסטות, ארפות, בוק-צ’וי, טופו, מרקים יפניים, שעועית לימה בעגבניות בתנור, לוביה חריפה אש, אורז עם סלק במיץ עגבניות ועוד מלא דברים, חציל בתנור עם ממרח טופו ובזיליקום, סלט תרד, קארי דלעת, ופאלאק פניר הודי רק במקום פניר.. טופו. הכל טבעוני ובלי טיפה אחת של גלוטן..

Dinner time


המשך יבוא